Lliurament del VIII Premi Factor Humà Mercè Sala

  • Lliurament del VIII Premi Factor Humà Mercè Sala

    Lliurament del VIII Premi Factor Humà Mercè Sala

    La Fundació Factor Humà, que es dedica a la millora en la gestió de les persones en les empreses, va lliurar el passat 12 de maig l’octau Premi Factor Humà Mercè Sala.

    Un guardó que l’organització lliura anualment per a premiar a les empreses que seguixen els principis que caracterizaren a la Mercè Sala: el tracte humà, el pragmatisme, la innovació i la visió global.

    Des de Bemypartner treballem amb la Fundació Factor Humà perquè el seu treball i els seus valors siguen coneguts i compartits a nivell nacional. Creiem fermament en l’efecte positiu d’una força de treball feliç en les companyies. Els treballadors són l’ànima de l’empresa i els millors prescriptors que aquesta pot tindre. Durant aquest 2016 la nostra agència ha organitzat diferents actes junt amb la Fundació Factor Humà com per exemple un Desdejuni informatiu el passat 20 d’abril, amb el lema “Las bones sinergies i els intangibles com a mitjans per a incrementar la productivitat en l’empresa”. Esdeveniment que va comptar amb la participació Jordi Garriga, soci director general d’emotiva, Nora Solé, Directora de RH Regional de Leroy Merlí, José Miguel de la Devesa, Director de persones i responsabilitat social de la Universitat Oberta de Catalunya, Pedro Arellano, President de la Fundació Factor Humà i Anna Fornés, Directora de la Fundació Factor Humà.”

    A una societat tan connectada com l’actual és fonamental ser capaços de comunicar qui som i quins valors defenem. Així mateix, resulta necessari saber arribar al nostre públic, a les persones que estan interessades en el que fem. En aquest sentit, la nostra agència treballa dia a dia per a connectar als clients amb els seus públics i per a ampliar la visibilitat del seu missatge en mitjans de comunicació i xarxes socials. Una era multicanal requerix omnipresència, un treball que les empreses per si soles no poden desenvolupar a causa de la falta de temps o de personal especialitzat.

    L’agència de comunicació del nostre temps és multitask, gestiona la comunicació corporativa de forma integral, analitza tots els canals de comunicació, és proactiva i capaç de connectar amb varietat de públics. Ens apassiona el que fem i agraïm als nostres clients que depositen la seva confiança en nosaltres perquè la seva satisfacció és el millor premi que podem rebre.

    Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInShare on Google+Email this to someone

    BMP

    Deixa el teu comentari

    Camp requerit*